Nie masz produktów w koszyku.
REGULAMIN SKLEPU Sensomedical.pl
§ 1 Postanowienia ogólne
a)„Towary” oznaczają sprzęt medyczny znajdujący się w aktualnej ofercie Sprzedającego, w tym również części, podzespoły, półprodukty oraz oprogramowanie niezbędne do montażu, uruchamiania sprzętu medycznego oraz przeznaczonych do niego materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów sprzedawane przez Sprzedającego, których szczegółowe wskazanie wraz ze specyfikacjami technicznymi znajduje się na Stronie Internetowej Sprzedającego,
b)„Regulamin” oznacza niniejszy Regulamin,
c) „Sklep Internetowy” oznacza Sensomedical.pl
d) „Klient” lub „Klienci” oznacza podmioty zamierzające dokonać zakupu Towarów od Sprzedającego za pośrednictwem Strony Internetowej, e-maila lub telefonicznie,
e) „Zamówienie” oznacza złożoną Sprzedającemu przez Klienta ofertę zakupu Towarów w rozumieniu art. 661 i nast. kodeksu cywilnego poprzez wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na Stronie Internetowej,
f)„Dni Robocze” – oznaczają dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy
g)„Firma Doręczająca” - DHL Express Poland Sp. z o.o.
h) „Sprzedający” oznacza SensoMedical spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k., ul. Frysztacka 93C, 43-400 Cieszyn, wpisaną do rejestru prowadzonego przy Sądzie Rejonowym w Bielsku – Białej VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000501917, REGON 147140371, NIP 522-301-36-11,
i) „Konsument” oznacza Klienta, będącego osobą fizyczną, która dokonuje zakupu Towarów w ramach czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
§ 2 Procedura Zawarcia Umowy
a) sprzedaż Towarów, będących w jego aktualnej ofercie za pośrednictwem strony internetowej Sensomedical.pl drogą mailową lub telefonicznie pod numerem +48 (33) 476 10 20.
b) udostępnianie informacji o Towarach dostępnych w Sklepie Internetowym.
a) Etap 1 – wybór Towaru znajdującego się w Sklepie internetowym,
b) Etap 2 - złożenie Zamówienia za pośrednictwem formularza zamówienia i zapłata całej należnej ceny (za wyjątkiem wyboru formy płatności jako „płatność gotówką przy odbiorze”),
c) Etap 3 - odbiór zamówionych Towarów i zapłata całej umówionej ceny (jeżeli nie dokonano przedpłaty i wybrano „płatność gotówką przy odbiorze”).
a) pierwsza wiadomość jest potwierdzeniem wpłynięcia Zamówienia do Sklepu Internetowego, i zawiera potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia w tym w szczególności: dane zamówionego Towaru, dane adresowe i teleadresowe Klienta oraz cenę jednostkową za każdy objęty danym Zamówieniem Towar,
b) druga wiadomość informuje o przekazaniu Zamówienia do realizacji,
c) trzecia zawiera ostateczne potwierdzenie zrealizowania Zamówienia.
§ 3 Płatności
a) płatność przelewem bankowym, wyłącznie w Polskich Złotych (PLN), na rachunek bankowy Sprzedającego Alior Bank numer: 64 2490 0005 0000 4530 4627 0840. W tytule przelewu należy podać numer Zamówienia,
b) płatność gotówką przy odbiorze Towaru – płatność przedstawicielowi Firmy Doręczającej, który przekazuje paczkę z Towarem (płatność za pobraniem) - usługa dostępna wyłącznie na terenie Polski,
c) przy odbiorze w siedzibie Sprzedającego w Dni Robocze, w godzinach 09.00 do 16:00 – wyłącznie płatność za pośrednictwem serwisu Platnosci.pl lub przelewem bankowym. Podstawą do wydania Towaru jest wpływ ceny za dane Zamówienie na rachunek bankowy Sprzedającego.
§ 4 Ceny
§ 5 Realizacja Zamówienia, dostawa Towaru
§ 6 Gwarancje, Reklamacje i Zwroty
§ 7 Postanowienia końcowe